TÄVLA NU!

2010-02-22 @ 20:35:47 Allmänt


Tryck HÄR för att tävla

Nu i sista minuten tävlar jag hos carolines modeblogg. Där ni kan få välja ut en favoritlook av 14 hela olika outfitar. Jag är med och tävlar samt vill vinna denna übersnygga outfiten just för att det är snyggt. Och det passar så här perfekt in på nu när man är så sjukt sugen på svarta converse och vit t-shirt, samt nya leggings armband. Solbrillor, och en väska och en SKINNJACKA. Då plånboken inte riktigt räcker till och man blir så sjuuuuukt himla sugen när man tittar bland lookarna. Jag tänker absolut inte skylla på plånboken. Men jag skulle vinna denna enkla stilrena looken just för att den skulle sitta perfekt. Och har väldigt mycket kläder i garderoben som inte går att använda och är för smått. Har alltid vart ute efter en skinnjacka men det är så synd att det är så hemskt höga priser på skinnjackorna. Jag kan inte skriva, är så skakig. Vill verkligen vinna.
Har otur på sådant här och kommer troligtvis inte kamma hem denna helt fantastiska looken. Men jag tänker ge detta ett försök och håller tummarna hela dagen ut.

Så här gör ni för att tävla:
1. Välj en look som passar dig eller som du gillar.

2. Skriv ett inlägg på din blogg/twitter/facebook där du motiverar varför just du borde vinna den looken samt länkar till tävlingen på http:/caroline.feber.se

3. Länka sedan till ditt tävlingsbidrag/inlägg bland carolines kommentarer (här). Skriv också ner din mailadress så Caroline kan kontakta dig. Sedan är det bara att vänta. Dock avslutas tävlingen idag den (22 februari) SÅ SKYNDA PÅ!! Vinnaren väljs imorgon (23 feb).

Lycka till nu, och skynda pååååååå!!!! All min kärlek, W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0